Створення комерційного контенту для покращення монетизації сайту

 

Створення комерційного контенту для покращення монетизації сайту

Створення комерційного контенту для покращення монетизації сайту

Для інтернет-ресурсів, орієнтованих на комерцію, партнерські посилання є надійним та необхідним інструментом партнерської програми, яка функціонує за лаштунками, щоб усе працювало злагоджено. Але головне в отриманні реальних фінансових успіхів – контент, який залучає вашу аудиторію, підтримує її зацікавленість і повертає її знову.  

Коли ви тільки починаєте роботу, досить легко додати кілька партнерських посилань до свого звичайного редакційного вмісту і зробити це не становить великих труднощів. Але перетворити свій вміст на надійне джерело доходу – завдання не з легких.

Оскільки ви приділяєте більше уваги створенню контенту та розширенню комерційних операцій із контентом, неминуче виникнуть два запитання:

  1. Які типи вмісту найкраще підвищать дохід? 
  2. Хто збирається створювати весь потрібний мені комерційний вміст?

Приклади ефективних ідей для створення комерційного контенту

Може здатися складним налагодити механізм для створення комерційного вмісту сайту та підтримувати його ефективність протягом тривалого часу. Хороша новина полягає в тому, що ваші можливості для створення вмісту практично необмежені, а використання широкого спектру форматів вмісту та каналів збереже вашу стратегію завжди актуальною та прибутковою.

Звичайно, не кожен тип вмісту підходить для кожного інформаційного ресурсу в сфері електронної комерції. Важливо враховувати вашу аудиторію, тематику, цілі та наявні у вас ресурси.

Нижче наведено кілька ідей, які ви можете включити у свою стратегію комерційного вмісту.

Посібники та рекомендації з купівлі

Один із найпростіших способів створення комерційного вмісту — це списки у стилі «10 туристичних продуктів, без яких ви не можете жити», «5 найкращих місць для літнього відпочинку» тощо. Ці статті пропонують зручний для пошукових систем спосіб створення тематичного вмісту та допомагають вашим читачам знайти потрібні їм продукти.

Відгуки про товар

Сьогодні більшість покупок починаються з пошуку в Інтернеті. Довгі огляди чудово підходять для залучення звичайного пошукового трафіку на ваш сайт, демонстрації продуктів, які подобаються вашій аудиторії, і допомагають їй сприймати вас як надійне джерело для рекомендацій продуктів. Просто обов’язково дотримуйтеся останніх вказівок Google щодо високоякісних оглядів продуктів.

Особливі події, заходи, пропозиції

Своєчасні путівники щодо святкових покупок, акцій, розпродажів та інших заходів можуть стати надійним джерелом комерційного прибутку. Наприклад, «Найкращі пропозиції до Чорної п’ятниці на побутову електроніку». Використовуйте такий інструмент, як стрічка пропозицій і купонів, щоб допомогти визначити найкращі можливості викликати інтерес читачів.

Соціальні мережі

Такі соціальні платформи, як Facebook, Instagram і TikTok, стають основним джерелом для онлайн-покупок, оскільки багато користувачів вважають їх безцінними для пошуку продуктів і послуг. Ви можете використовувати свою присутність у соціальних мережах, щоб залучити трафік до комерційного вмісту на вашому сайті, або включити партнерські посилання безпосередньо у свої публікації, історії та біографії в соціальних мережах. 

Відео контент

Відеоплатформи, такі як YouTube, надзвичайно популярні, що робить їх чудовим джерелом оглядів товарів, відео про презентацію продуктів тощо. Додавши партнерські посилання в опис відео, ви можете легко монетизувати свій високоякісний відео-вміст.

Розсилки, інформаційні бюлетені електронною поштою

Електронна пошта може не бути новаторським каналом, але вона може допомогти зміцнити довіру аудиторії та підвищити взаємодію з вашим найціннішим вмістом. Можна навіть створити окремі можливості монетизації за допомогою спонсорства та преміум-контенту лише для передплатників.

Електронні книги

Довгоформатні активи, такі як електронні книги та технічні документи, є чудовим способом продемонструвати ваш найкращий вміст, і вони можуть приносити прибуток різними способами. Багато видавців продають електронні книги як окремі ресурси або пропонують їх як ексклюзивний вміст для платних передплатників.

✔ Читайте також: Сервіси електронного документообороту EDIN для будь-якого бізнесу

Пошук правильного рішення для створення всього цього чудового комерційного вмісту є серйозною проблемою для багатьох видавців. Є кілька підходів, які слід розглянути під час створення та масштабування системи комерційного вмісту.

Найняти спеціалізований комерційний персонал

Для більшості власників інформаційних ресурсів ідеальним варіантом є найняти одного або кількох спеціальних комерційних редакторів, які працюють незалежно від редакційної чи рекламної групи. Комерційні редактори зосереджуються виключно на створенні, підготовці й оптимізації комерційного вмісту, щоб створити прихильність аудиторії та збільшити дохід партнерів. Майте на увазі, що цей варіант вимагає найму спеціалізованого набору навичок — і виплати повної зарплати та пільг.

Робота з агентством або фрілансерами

Це може бути чудовим варіантом для створення комерційного вмісту у великих обсягах, оскільки можна знайти агентства та позаштатних авторів із вузькоспеціалізованим досвідом. Однак цей підхід може бути дорогим і потребує значного оперативного контролю, щоб бути ефективним. Це також не створить внутрішній набір навичок комерційного вмісту.

Використовуйте свою редакцію. Оскільки видавці переходять у бік комерції, першим кроком часто є залучення поточного редакційного персоналу для створення комерційного контенту — або просто монетизація їх редакційного контенту після факту. Це може здатися найпростішим рішенням, але воно не є масштабованим у довгостроковій перспективі та може створити напругу між комерцією та редакційними функціями.

Залучення сторонніх розробників

Існує безліч готових рішень для керування комерційним вмістом. Однак вони рідко забезпечують індивідуальний досвід бренду, необхідний для встановлення справжнього зв’язку з вашою аудиторією. Потрібно підібрати такого партнера, який надасть найкращий у своєму класі комерційний вміст для власників інфоресурсів, щоб об’єднати досвідчених комерційних редакторів і авторів, щоб допомогти їм розпочати, доповнити та урізноманітнити свою власну комерційну бібліотеку.

Звичайно, навіть найкращий комерційний контент не принесе прибутку, якщо його ніколи не побачать.

Мультиплекс

Популярні дописи з цього блогу

Курси Data Analyst, підготовка аналітиків даних

Право власності на землю в Українському законодавстві

Windows, MacOS, Linux – Довідник з операційних систем

Иран имеет запасы обогащенного урана, достаточные для производства пяти ядерных бомб - Израиль

Нові зміни в декларації з податку на прибуток: проєкт наказу Мінфіну

Вільні жирні кислоти: ключ до розуміння інсулінорезистентності

Економічна система США – як інвестувати у своє майбутнє

Знаеш ли какво е теория на цветовете?

Грузинське червоне вино Кіндзмараулі - ароматний букет для поціновувачів благородних вин

НАБУ розкрило величезні масштаби крадіжки гуманітарки у Запорізькій області