Аналіз ключових слів: як проаналізувати ключові слова для пошукової оптимізації

 

Аналіз ключових слів: як проаналізувати ключові слова для пошукової оптимізації

Аналіз ключових слів для пошукової оптимізації за допомогою інструментів Semrush Keyword Magic Tool

Що таке аналіз ключових слів?

Аналіз ключових слів — це процес оцінки та аналізу пошукових термінів, щоб визначити, які ключові слова ідеально підходять для SEO-кампанії.

Фактори, які зазвичай використовуються для допомоги в аналізі ключових слів, включають щомісячний обсяг пошуку, рівень конкуренції в результатах пошуку та потенціал конверсії. 

Іншими словами, аналіз ключових слів допомагає вибрати найкращі ключові слова для ваших поточних кампаній SEO. Зокрема, ключові слова, які відповідають вашим поточним цілям.

Наприклад, припустімо, що ви керуєте сайтом електронної комерції, який продає органічний чай. І ваша головна мета SEO зараз — залучити трафік до вашого нового блогу.

І ваш список потенційних ключових слів включає:

  • користь зеленого чаю;
  • рецепт тайського чаю;
  • чи є в чайному листі кофеїн;
  • чай з хвої.

Аналіз цих ключових слів може допомогти вам визначити, на які ключові слова вам слід орієнтуватися в першу чергу. 

У цьому випадку ключове слово «чи є в чайному чаї кофеїн» може підійти вам найкраще, оскільки воно отримує пристойну кількість щомісячних пошукових запитів і не є суперконкурентоспроможним. 

Чому аналіз ключових слів важливий?

Знайти велику кількість потенційних ключових слів відносно легко.

Насправді такі інструменти, як Semrush Keyword Magic Tool , можуть генерувати буквально тисячі ідей ключових слів за секунди:

Але як дізнатися, які ключові слова в цьому списку підходять вам і вашому бізнесу?

Ось тут і вступає в дію аналіз ключових слів.

Це процес, який допомагає вам систематично визначати ключові слова, які ідеально підходять для ваших конкретних цілей SEO. 

Як ви знаєте, вибір правильних ключових слів може покращити або зруйнувати ваші зусилля з SEO. А ретельний аналіз ключових слів гарантує, що ви обираєте ключові слова, які:

  1. Забезпечать вам пристойні шанси потрапити в рейтинг;
  2. Принесуть цільовий трафік;
  3. Дадуть змогу отримати пристойну кількість щомісячних пошуків;
  4. Приведуть до позитивної рентабельності інвестицій.

Як аналізувати ключові слова для SEO

Тепер настав час ознайомитися з кроками, які ви можете застосувати, щоб знайти ідеальні ключові слова SEO для свого бізнесу.

Визначте складність ключового слова

Ваш перший крок — переглянути складність ключових слів, які ви аналізуєте.

Навіщо спочатку дивитися на складність ключових слів?

Що ж, враховуючи, що ми намагаємося вибрати ключові слова для пошукової оптимізації, дуже важливо, щоб ви дійсно могли оцінити певний термін.

Іншими словами: не має значення, чи ключове слово має захмарний обсяг пошуку та складається з 100% покупців. Якщо ключове слово є занадто конкурентоспроможним, щоб ви могли отримати рейтинг, на нього, ймовірно, не варто орієнтуватися. 

Більшість інструментів для дослідження ключових слів покажуть вам оцінку конкурентоспроможності ключового слова для рейтингу (головним чином на основі конкуренції на першій сторінці Google).

Наприклад, погляньте на ключове слово «презентація дослідження ключових слів».

Це ключове слово має конкурентоспроможність лише 17%. Це свідчить про те, що рейтинг за цим терміном має бути досить простим.

З іншого боку, «дослідження ключових слів» має конкурентоспроможність 100%.

Подібний коефіцієнт конкурентності свідчить про те, що це ключове слово занадто конкурентоспроможне для більшості веб-сайтів.

І навіть якщо ваш сайт уже певною мірою зарекомендував себе, все одно знадобиться багато ресурсів і часу, щоб зламати першу сторінку. 

Виникає питання: якого максимального «коефіцієнта конкурентоспроможності» ви повинні прагнути?

Це залежить головним чином від загального авторитету вашого веб-сайту. Іншими словами, якщо ваш сайт є застарілим сайтом із великою кількістю зворотних посилань, ви можете орієнтуватися на терміни з відносно високою конкуренцією.

Але якщо ваш сайт є досить новим і має невелику кількість зворотних посилань, вам обов’язково потрібно спочатку зосередитися майже на 100% на умовах низької конкуренції.

Ви можете швидко перевірити авторитетність SEO свого сайту в Semrush.

Просто введіть свій домен в інструмент, і ви отримаєте «Оцінку авторитетності».

Чим вищий ваш рейтинг авторитетності, тим вищі шанси на те, що ви дійсно отримаєте рейтинг за висококонкурентним пошуковим терміном.

Крім того, «коефіцієнт конкурентоспроможності» — це лише одна частина аналізу ключових слів, яку слід враховувати. Іншими словами, ви не хочете вибирати ключові слова лише на основі їх рівня конкуренції. 

Це тому, що є кілька інших ключових факторів, які слід брати до уваги під час аналізу ключових слів для SEO. Розглянемо їх прямо зараз.

Оцініть прибутковість

Далі настав час з’ясувати, чи ймовірно, що люди, які шукають за цими ключовими словами, згодом здійснять конверсію.

Оцінити точну рентабельність інвестицій, яку ви можете очікувати від рейтингу, дуже важко зробити. Однак ви можете оцінити, чи потенційно ключове слово може залучити потенційних клієнтів і клієнтів. 

Наприклад, припустімо, що ви керуєте агентством, яке розробляє мобільні додатки.

Таке ключове слово, як «розробка додатків», — це саме те ключове слово, яке шукає ваш ідеальний клієнт.

Якщо ви не впевнені щодо прибутковості ключового слова, вам може допомогти переглянути ціну за клік (CPC) цього ключового слова.

CPC вказує, скільки рекламодавці Google витрачають на ставку на цей термін.

Що вища CPC, то більша ймовірність того, що ці відвідувачі здійснять конверсію. Зрештою, рекламодавці не робили б ставки на ці ключові слова, якби вони не конвертували!

Важлива примітка : вам не потрібно орієнтуватися лише на терміни «купити зараз». Також корисно створювати вміст блогу навколо інформаційних ключових слів, за якими шукають клієнти. 

Наприклад, візьмемо ключове слово на зразок «процес розробки програми».

Той, хто шукає «процес розробки додатків», наразі не прагне когось найняти. Але ця людина, швидше за все, є цільовою аудиторією агентства, яке допомагає створювати мобільні програми для клієнтів. 

Саме тому має сенс отримати цю перспективу зараз. Таким чином, коли вони будуть готові купувати, ваш бізнес буде на першому місці. 

Ці інформаційні ключові слова можуть не мати надвисокої CPC. І люди, які їх шукають, можуть не звернутись відразу. Але їх все одно варто включити як частину вашої загальної стратегії SEO. 

Подивіться на обсяг пошуку

Щомісячний обсяг пошуку є ще одним важливим фактором, про який слід пам’ятати під час аналізу набору ключових слів.

Знову ж таки, місячний обсяг пошуку – це показник, який легко знайти в багатьох інструментах (включаючи Semrush).

Зайве говорити, що ключові слова з більшим щомісячним обсягом пошуку (зазвичай) є найкращими з тієї простої причини, що більше пошукових запитів = більше потенційного трафіку на ваш веб-сайт, коли ви рейтингуєте за цим ключовим словом. 

Тим не менш, іноді люди схильні надто зосереджуватися на щомісячному обсязі пошуку.

Проблема з надто великим зосередженням на обсязі пошуку полягає в тому, що терміни великого обсягу можуть принести багато трафіку. Але не обов’язково трафік покупців.

Наприклад, візьмемо таке ключове слово: "як отримати безкоштовний Інтернет".

Це ключове слово отримує 2900 пошукових запитів щомісяця. Але малоймовірно, що хтось із цих людей згодом стане клієнтом. 

З іншого боку, перевірте це ключове слово: "інтернет-послуг малий бізнес".

Це ключове слово отримує лише 70 пошукових запитів щомісяця. Але ймовірно, що більшість людей шукають цей термін у режимі «купити зараз». 

Крім того, місячний обсяг пошуку є лише оцінкою. Звичайно, завдяки нещодавньому оновленню оцінки обсягу пошуку Semrush є  найточнішими в галузі . 

Але це поки що лише оцінки. Ось чому ви не хочете надто турбуватися про порівняння ключового слова з 800 пошуковими запитами на місяць із ключовим словом із 900 пошуковими запитами на місяць. 

Одним словом, обсяг пошуку має бути частиною аналізу ключових слів. Але це не так важливо, як складність ключових слів або комерційні наміри. 

Зверніть увагу на тенденцію

Нарешті, має сенс побачити, як з часом змінювалися пошуки за певним ключовим словом.

Чому це важливо?

Ранжування для більшості ключових слів вимагає значних зусиль: окреслення вмісту, написання, публікація, пошукова опція на сторінці , створення посилань тощо. 

Ось чому важливо знати тенденції пошуку за цим ключовим словом з часом.

В іншому випадку ви можете наполегливо працювати, щоб отримати рейтинг за ключовим словом. Тільки для того, щоб побачити, що кількість пошуків за цим терміном зменшується.

Наприклад, перевірте це ключове слово: "втоми масштабування".

Бачите, як з часом кількість пошукових запитів неухильно зменшується? Це важлива інформація, яку потрібно знати, перш ніж намагатися оцінити цей термін. 

Справедливо й протилежне: рейтинг за ключовим словом, яке зростає, означає, що з часом ви можете отримати більше трафіку.

Зазвичай немає сенсу вибирати ключові слова виключно на основі того, популярні вони чи ні. Але це варто враховувати. 

Заключне слово про аналіз ключових слів

Підводячи підсумок, чотири ключові фактори, які беруть участь у оцінці ключових слів:

  1. Складність ключового слова;
  2. Рентабельність;
  3. Обсяг пошуку;
  4. Статус тенденції.

Немає наукової формули, яка б враховувала ці чотири фактори й давала б вам знати: «це ідеальне ключове слово для націлювання».

Це тому, що між цими чотирма факторами завжди є баланс. І потрібен людський мозок, щоб визначити, які фактори для вас найважливіші.

Наприклад, якщо ваш сайт відносно новий, то ви, ймовірно, захочете зробити складність ключових слів досить важливою змінною. Але якщо ваш сайт має великий авторитет, вам не доведеться так хвилюватися про складність ключових слів. Таким чином, ви можете більше зосередитися на прибутковості. 

Коротко: аналіз ключових слів важливий. Але це, безперечно, більше мистецтво, ніж точна наука. Цей процес не повинен займати стільки часу, щоб завадити вам фактично писати та публікувати вміст. 

Аналізуйте ключові слова за допомогою Semrush

Дослідження ключових слів має важливе значення для забезпечення успіху ваших SEO-кампаній. 

Але ви не можете провести дослідження ключових слів самостійно.

Ось де Semrush може допомогти. Сервіс має найбільшу базу ключових слів у світі. А також безліч інших найкращих у своєму класі функцій, які полегшують аналіз ключових слів. Це означає, що ви будете впевнені, що вміст, який ви створите, зрештою отримає рейтинг. 

Мультиплекс

Популярні дописи з цього блогу

Курси Data Analyst, підготовка аналітиків даних

Право власності на землю в Українському законодавстві

Windows, MacOS, Linux – Довідник з операційних систем

Иран имеет запасы обогащенного урана, достаточные для производства пяти ядерных бомб - Израиль

Вільні жирні кислоти: ключ до розуміння інсулінорезистентності

Нові зміни в декларації з податку на прибуток: проєкт наказу Мінфіну

Економічна система США – як інвестувати у своє майбутнє

Знаеш ли какво е теория на цветовете?

Грузинське червоне вино Кіндзмараулі - ароматний букет для поціновувачів благородних вин

НАБУ розкрило величезні масштаби крадіжки гуманітарки у Запорізькій області