Українська школа програмістів Hillel IT School, відгуки колишніх випускників

 

Українська школа програмістів Hillel IT School, відгуки колишніх випускників

Українська школа програмістів Hillel IT School, відгуки колишніх випускників

Товариш порадив мені безкоштовні експрес-курси Hillel IT School. Я записався і пройшов інтенсив Java. Після курсу Java я вступив на факультет BigData і швидко відчув, як чудово прокачую аналітику.

Курси Hillel IT: відгук Олексія Старцева

Про незакінчену вищу освіту

Моя історія починається з Київського державного університету, де в різні часи я навчався на трьох факультетах. Спочатку — математичним. Там було важко, викладачі суворі, але я здорово просунувся в інтелектуальному плані та отримав перший досвід програмування на С++. Тепер ціную це. На жаль, через високе навантаження довелося перевестися на філософський факультет. Я провчився там до відходу до армії, а після повернення відрахувався — треба було працювати.

На цьому історію з вишем можна було закінчити, але я піддався спільній думці, що без вищої освіти кар'єру не зробити. Вступив на спеціальність "менеджмент якості" - швидко усвідомив, що дарма, і пішов. Як показало життя, мій шлях до гарної роботи та зарплати лежав з іншого боку.

Рекламна аналітика

Потім я став аналітиком у рекламному агентстві. Потрібно було складати звіти з реклами та принагідно вирішувати адміністративні завдання. Робота виявилася нервовою і надто «клієнтоорієнтованою»: гроші ставилися вище за здоровий глузд. Десь за рік я зрозумів, що не звикну.

Декілька разів доводилося бачити, як люди емоційно вигоряли. Їхній склад розуму та психіки не підходив для роботи в рекламі, де суцільні аврали та дедлайни. І після чергової такої нагоди я твердо вирішив шукати інше заняття. Щоб змінити своє життя, мені знадобилося два роки.

Навчання в Hillel IT та перші результати

У 2017 році один порадив мені безкоштовні експрес-курси IT Hillel. Я записався і пройшов інтенсивний Java, але з покупкою платного курсу не поспішав — вивчав відгуки в мережі. Вони були суперечливими, але добрих виявилося більше. І ще я помітив, що автори негативних відгуків не були знайомі з моделлю навчання на платних курсах.

Я записався на факультет Java, тому що читав про цю мову як інструмент «бойового» дата-інжинірингу. Далі почав вивчати Scala, і ця зв'язка допомогла мені розібратися в аналізі великих даних на рівні фахівця-початківця. Я вже приблизно розумів, що мені під силу, а за що поки що краще не братися.

До речі, вивчати Java я почав ще під час роботи у рекламному агентстві. Тут же став застосовувати нові знання практично: автоматизував свої робочі процеси, знизив повсякденне навантаження. Результати порадували та ще більше переконали розвиватися у вибраному напрямку.

Після курсу Java я вступив на факультет Python та BigData і швидко відчув, як здорово прокачую аналітику. Нові знання лягали на каркас практики, який я вже мав.

А ще я почав розуміти вихідний код програм, навіть якщо він іншою мовою.

Стало зрозуміло, що зі знанням концепцій програмування освоювати нові мови та інструменти справа техніки.

На найпростішому рівні я був знайомий з Python та SQL ще до IT Hillel. Але то були фрагментарні знання. Навчання на курсах дає теоретичну та практичну підготовку, з якою можна працевлаштуватися.

Я практично відразу знайшов компанію, де можу стати аналітиком із базовими навичками програмування. Це була бутикова рекламна агенція закритого типу. На співбесіді вони дивилися на мої навички і на те, як я засвоюю нову інформацію і взаємодію з колективом. Програмування їх цікавило швидше перспективу. Адже навіть рекламна аналітика – це не лише Google Analytics та Excel, а й автоматизація. Очікування затяглося на місяць, але мети було досягнуто.

За допомогою бізнес-аналітики з персоналізацією, машинним навчанням та глибокими знаннями галузі компанії можуть отримувати актуальні результати аналізу даних по всіх додатках, сховищах та озерах даних. Бізнес-аналітика повинна бути комплексним процесом, який призводить до конкретних дій. Коли результати аналізу отримані, компанія може зайнятися переоцінкою, змінами та перенастроюванням своїх процесів. Головне тут – довести до конкретної дії.

💙

На жаль, приблизно через рік компанія оголосила про швидке закриття. Відділ аналітики розпустили, і до середини червня я ходив співбесідами. Після одного з них мене взяли на випробувальний термін.

Знань Python, SQL та Power BI вистачило, щоб упорався із тестовим завданням. Ще були питання на робочу логіку — тут став у нагоді досвід аналітика.

Я побачив, що працюватиму з адекватними та спокійними людьми. Керівник сам у минулому був рекламним аналітиком в агенції, і ми чудово зрозуміли один одного.

Ще сподобалося, що зі мною не торгувалися із зарплати. На ринку аналітики, особливо в рекламі, не завжди адекватно оцінюють твою працю. Багато хто намагається збивати ціну фразами типу «Ви ж готові до даунгрейду спочатку?». Як людина з досвідом, я одразу розумію, що «перший час» затягнеться. А тут мені дозволили самому довести, скільки я можу зробити та заробити.

Як я працюю?

Зараз я аналітик у компанії, що управляє, — заробляю в 2,5 рази більше, ніж на минулому місці. Але головне – отримую задоволення від того, чим займаюся.

Я працюю над сайтами екосистеми компанії: використовую SQL та Python, R (на ньому написаний legacy-код), PowerBI, MS Azure, Google Analytics. Це єдине, що можу розповісти про свої завдання, оскільки у компанії я підписав NDA. Додам лише, що досвід у рекламній аналітиці став у нагоді.

Більшу частину дня я проводжу в офісі, і тут дуже подобається атмосфера. Ніхто не нервує: робочі процеси налагоджені і навіть складні завдання вирішуються у розумний термін. Немає давить корпоративної культури. Тому я спокійний та сконцентрований на ділі, а не на виживанні.

Зараз я на випробувальному терміні та активно вникаю у нові для себе сфери. Поки що аналізую не стільки великі, скільки середні дані. Мені надали необхідну свободу та підтримку: ніхто не стоїть над душею, стежать лише за результатами.

Що стосується програмування, я самостійно практикуюсь в Java, планую ближче знайомитися з Clojure та Scala, продовжую вивчати Python та SQL у Hillel IT School.

Що я зрозумів на власному досвіді?

Якщо боїтеся пробувати себе в IT, значить, поки не розумієте, чим належить займатися. На мою думку, найкращий спосіб це прояснити — з'їздити на конференцію та познайомитися з розробниками. Вони розкажуть, чим займаються практично і які бачать перспективи за своїм напрямом.

Як проходити співбесіди?

Я раджу ходити на співбесіди не за принципом «аби взяли», а дивитися на компанію і всерйоз думати, чи хочете ви у них працювати. Тому що бувають дуже неприємні співбесіди на кшталт «чого приперся?!». Якщо люди з порога викликають негатив, не сподівайтеся, що все налагодиться. Просто шукайте далі – збережете час та нерви. Без поваги до команди нормальної роботи не буває.

І не варто боятись, що ви чогось не знаєте. Навіть якщо накосячіть пару разів, отримаєте хороший досвід - і потім, на потрібній співбесіді, відповісте правильно.

Як адаптуватись на новому місці?

Коли виходиш на нову роботу, здається, що зараз візьмешся, за два тижні в усьому розберешся і покажеш, який ти крутий фахівець. Це ілюзія! Не треба поспішати: якщо підготовка нового співробітника розрахована на квартал, значить, увесь цей час треба буде напружено вчитися.

Щоб потрапити в серйозний продукт, потрібно мінімум два місяці! Це за умови, що у вас адекватне начальство та вас підтримують колеги. Плюс у процесі справи доведеться уточнювати дуже багато деталей і чекати, коли все це осяде в голові.

Як не втратити інтересу?

Спочатку навчання забиратиме у вас основну частину часу і життєвих сил. Ви не зможете приділяти достатньо уваги сім'ї, друзям та захопленням. Але потім багато можна буде надолужити. На мій погляд, в IT варто йти хоча б за тим, щоб робити життя навколо зручнішим та досконалішим. Звісно, ​​тут і платять непогано, але гроші тимчасовий мотиватор. Щоб стати успішним фахівцем, треба жити своєю справою. Саме це дає сили для постійного розвитку.

Мультиплекс

Популярні дописи з цього блогу

Курси Data Analyst, підготовка аналітиків даних

Право власності на землю в Українському законодавстві

Windows, MacOS, Linux – Довідник з операційних систем

Иран имеет запасы обогащенного урана, достаточные для производства пяти ядерных бомб - Израиль

Вільні жирні кислоти: ключ до розуміння інсулінорезистентності

Нові зміни в декларації з податку на прибуток: проєкт наказу Мінфіну

Економічна система США – як інвестувати у своє майбутнє

Знаеш ли какво е теория на цветовете?

Грузинське червоне вино Кіндзмараулі - ароматний букет для поціновувачів благородних вин

НАБУ розкрило величезні масштаби крадіжки гуманітарки у Запорізькій області